فلســــفه ی بیمار

فلســــفه ی بیمار

این چیز ها مهم نیست ...

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1


Coolie High

مهم نیست در موردت چی میگن ... اصلا مهم نیست !!

... من معتادت نیستم ... من عاشقت نیستم ...

اما بینهایت دوست دارم !!!

 

تو باعث شدی خیلی چیزارو بفهمم و درک کنم !

دورو برمو بهتر ببینم

بهتر درک کنم

ایمان دارم که تو یگانه گیاه جهان هستی و ضرر هایت عمرا به پای فوایدت نمیرسن

 

هرموقع که دلم هواتو بکنه میپیچمت :))


خدایی آدم نیاز به یه درک فوق العاده داره  تا بفهمتت !

بذار هر چی میخوان به من و تو بگن !!!


اکثریت دارن اینو میگن !!!!

اما باید قبول کرد که اکثریت دنیا رو احمق ها و آدم های معمولی تشکیل دادن ;)

ماریجوانا باعث . . .

تسریع ایده ها و بصیرت درونی، بالا بردن درک از ارزش موسیقی و هنر، یا عمق بخشیدن به خصوصیات احساسی و جنسی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهیار تاريخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خسته از دنیای تکراری ... به دنبال ماورا !!! تفکر در مورد دنیای تکراری وقتی در ماورا به سر میبریم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to villain.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com